“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Tuesday, March 20, 2012

Patch Lace

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....semoga kalian semua dalam limpah kurniaNya dan bahagia sentiasa...btw saya nak bgtau yang saya lani dah ada hobby baru...menjahit...tp xde lah jahit baju..sbb kat rumah sewa xde mesin jahit..kalau balik kampung tue lain lah kan....ape yang saya jahit kini adalah patch lace dengan beads...for beads tue, dalam usaha untuk belajar lagi...jahit sesikit je....datang nye minat nie dari sokongan kekawan gak...miza,yatt,nur...mereka2 inilah yang banyak bagi galakkan untuk saya jahit...mekasey u ols....so di sini saya nak bagitau yg saya sedia menerima tempahan utk patch lace...jemput melawat ke Patch Lace Home :D

^____^


>̴̴̴̴̴͡.̮Ơ̴͡ 


2 comments:

~ Lady D ~ said...

rajinnye menjahit. siap berbiznes lg. Great! Good luck dear =)

Linda Musa said...

mekasey dear...nak isi masa lapang la dear...bosan dah dgn surfing je...hahaha