“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Monday, August 30, 2010

20 Ramadhan 1431

Hari Raya Aidilfitri dah semakin menjelang tiba...ini bermakna Ramadhan jua makin meninggalkan kita...segala perasaan berbaur menjadi satu...tahun ini merupakan tahun pertama saya tanpa ibu di sisi...hurm...kenapa saya nak menulis entry ini???semalam tgk program singgah sahur....tv3 pegi jengah kat rumah anak yatim...sayu betul...mengalir air mata...sekurang2nya saya masih ada ayah yang menemani compared to them, mak ayah dah xde, adik beradik terpisah kerana diambil orang lain untuk di jaga...adik beradik saya, along, acik n adik juga sentiasa bersama...syukur alhamdulillah atas kurniaan ALLAH pada saya...so buat kawan2 di luar sana....andai kata kita merasa kita serba kekurangan, sebenarnya ada orang lain yang lebih tidak bernasib baik dari kita...maka syukur atas segala kurniaanNYA kepada kita....


2 comments:

Hafiz Malek said...

sangat2 lah setuju

~ Lady D ~ said...

dear..u owez have frens wif u. cheers =)