“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Tuesday, June 7, 2011

3rd ISESEE

Nothing much nak story for this entry, cuma nak share dengan kalian semua yang saya dah pun abes presentation untuk 3rd ISESEE kat Melaka tempoh hari. Lega...yela kan entry sebelum ni saya asyik stress je nak siapkan paper etc...but this time semua dah abes..Alhamdulillah...lega yang teramat...apatah lagi bila tengok article yang telah pun terbit dengan SCOPUS rating...happy....means dat saya dah complete the requirement utk MSc ini....hohoho....yeayyyyyyyyyyy.......

Actually time present tempoh hari saya still gak rase berdebar even ini kali ke-4 saya present secara oral untuk conference...ntah la nape kan..cuma kali ini saya rasa yakin tue lebih la sket, maybe sebab x ramai yang masuk dalam hall saya...ada 2 sesi dijalankan pada setiap masa...memandangkan saya 1st presenter lepas lunch break, so x ramai yang masuk....Chairperson pun sangat baik...mujur la doc dah kenalkan sebelum present (dia kenal saya dengan panggilan budak nakal)...sebenar nya ada kisah, but x kisah la kan...sebab hakikat nya saya budak baik....muhahaha...Pojie sila jangan pengsan!

More, kat sana saya ade ternampak blogger terkenal gak..cuma kekangan waktu buat saya x dapat nak tegur beliau...alih2 bila dah ade kesempatan, x jumpa lah pulak...sorry lah....x de rezeki lagi nak sembang2 dengan anda...Saya x sempat nak meronda sekitar Melaka...hanya sempat naik River Cruise...so I'm really excited lah kan...even x dapat jejalan sangat...nanti saya share dengan u ols gamba Melaka sebagai Bandar Warisan...

Ok...cukup lah kan untuk review sekitar conference...nnt saya update stori mori tentang Melaka Bandar Warisan ngan Technical Visit saya yang best yer...till then...Have a good day...

Assalamualaikum

4 comments:

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

kota melaka :)

Unknown said...

nenoneno...sila panggil ambulance!!!!!

Linda Musa said...

@inspirationalefeks : kota melaka tue wat melaka lani jadi bandar warisan :)

Linda Musa said...

@pojie: awat plak nak panggil ambulance...rawat sdr ja...admitted nnt sape nak jadi boss saya :)