“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Friday, November 18, 2011

Giveaway Samsung Galaxy S II


Contest ini dianjurkan oleh Beta.my & ditaja oleh Mynewshub


Assalamualaikum and hye everyone...Beta.my ada buat giveaway untuk Samsung Galaxy SII  yang cool...sao amik kesempatan le nak join even tengah busy edit paper untuk pegi conference this weekend...mungkin saya x creative to make entry dalam bentuk kartun video etc macam orang lain buat...tapi saya ada sebab kenapa saya Samsung Galaxy SII yg awesome ini :)

So...jom tengok kenapa.......

Kenape saya nak Samsung Galaxy SII....sebab saya memang pengguna Samsung...loyal sangat :)
Kenapa saya nak Samsung Galaxy SII....sebab saya suka dengan Android application...best!!!!!
Kenapa saya  nak Samsung Galaxy SII....sebab saya rasa design tepon nie lawoo... :)
Kenapa saya nak Samsung Galaxy SII...sebab telefon nie guna Dual Core Application Processor yg mane dia provide high speed dan ini akan memudahkan saya main game serta tengok video dengan sangat enjoy... :)
Kenapa saya nak Samsung Galaxy SII....sebab tepon nie lasak...kalau jatuh pun still selamat okay...tgk kat youtube..so bila anak buah saya campak ia still selamat...phewww...I got this experienced few times..grrr...
Kenapa saya nak Samsung SII tru dis giveaway...sebab telefon saya hilang...baru je hilang...so kalau dapat telefon nie saya dah x payah beli telefon baru...amin :)

::: Samsung Galaxy SII yang Awesome :::


Actually banyak lagi lah kalau nak review tentang Samsung Galaxy SII nye features and spec yang sememangnya cool...but I bet u guys pun tahu and bole cari sendiri...the time is running out for me to cont. writing about this gadget memandangkan saya nak kena siapkan paper and slides for this becoming conference...Please do wish me luck yerp everyone memandangkan saya present oral...moga-moga boleh buat dengan sehabis baik!!!...Due to this giveaway, please me luck as well yerp kekawan and wish best of luck to others too...for those who win this contest I would like to be the first person greet u Congratulation!!!!!!!!

No comments: