“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Thursday, February 17, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah...saya sangat berlapang dada di saat ini...reason, can't shared....but I hope this decision tepat. InshaAllah...segalanya saya serahkan pada Allah...jika ini adalah keputusan yang tepat pasti Allah akan permudahkan segalanya. Niat saya ikhlas, tapi saya harap jangan amanah itu disalah guna...inshaALLAH...ameen

Anyway nuffnang dah tukar iklan atas tue...dari iklan yang saya x berkenan di hati jadi iklan hotlink :) mekasey nuffnang...as pengguna hotlink so saya rase suit sangat iklan itu letak kat sini =) again mekasey nuffnang

Esok nak pergi sampling kat Taman Negara Kuala Keniam, Pahang..baru je balik dari Cameron Highlands Isnin lepas...agak penat but cuba ikhlaskan diri...kerana tanpa ikhlas segalanya kosong...inshaAllah akan cuba untuk membantu sebaik mungkin di sana. Special sikit utk trip kali ini, kami akan buat trek sendiri...inshaALLAH kami akan teroka kawasan 5km radius dari camp site ke dalam hutan. Oh ya, kenapa Kuala Keniam, bukan Kuala Tahan? Kuala Keniam, tue ada Stesen Penyelidikan UiTM-PERHILITAN. Perjalanan ke sana dari Kuala Tahan adalah 2 jam dengan menaiki boat .... So nama-nama semua dah dihantar ke Jabatan PERHILITAN...transport clear...stok makanan malam nie nak pergi beli...tinggal nak pegi amik telephone satelit je esok kat UiTM Jengka...Okay stop. Minta diri dulu.

Wassalam

p.s: istiqamah dalam perjuangan dan berlapang dada dalam apa jua keadaan inshaAllah akan dipermudahkan segalanya...ameen

No comments: