“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Wednesday, July 1, 2015

seandainya

Alhamdulillah syukur atas segala nikmat yang Allah limpahkan.syukur atas segla nikmat yg Allah kurniakan...Syukur atas segala ujian yang Allah berikan...syukur syukur,,,segalanya yang dirancang oleh Allah adalah untuk kita sebagai hambanya supaya lebih dekat dan dekat. 

Allah Allah Allah...setahun berlalu...terasa bagai mimpi...sejujurnya saya sendiri x sangka saya mampu untuk berada di sini untuk tempoh setahun. Namun dalam setahun lah saya belajar pelbagai perkara, Teman sahabat itu juga dalam setahun. Pelbagai drama yang saya lalui yang saya observe untuk setahun. Segalanya sebagai pedoman untuk yang baik namun yang sebaliknya sebagai pengajaran. InshaALLAH

Rezeki Ramadhan datang tanpa putus-putus,,,syukur syukur syukur,,,seandai nya ini rezeki saya maka saya terima dengan berlapang dada. Allah Maha Pendengar. Allah Maha Mengetahui. Allah Maha Penyayang, Allah permudahkan lah perjalanan saya untuk sesuatu yang baru ini...aameen... Buat yang telah banyak membantu...moga kalian makin murah rezeki...Doa saya, Harapan saya, semoga ini menjadi rezeki saya. Ammeen Aameen Aameen.

Salam Ramadhan 1436H. 
Maaf Zahir Batin
>̴̴̴̴̴͡.̮Ơ̴͡

No comments: