“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Monday, November 29, 2010

2010 Birthday


....Salam buat semua...
Hope kalian semua sihat hendaknya…amen…Actually saya dah pun fully recover dari dengue…..serius dengue sangat menyakitkan…so, x mau dah kena dengue…mintak dijauhkan la haih…begitu juga untuk kalian semua….ape la yang saya dok merepek bagai nie kan..tajuk lain tapi entry pasal kisah dengue plak…huhu…Saje je nak buat consequences nye...
Macam nie, 15th November lepas adalah Ulangtahun Kelahiran saya…so memandangkan saya x sihat, saya balik kampung…asalnya nak balik sebab benda lain…alih2 cuti 2 minggu…takpe lah..rezki untuk saya…dah lama asyik dok lab bekerja je kan…hehehehe...Makanya nak jadi cerita, saya tiada di lab masa tarikh itu…yippieeeeee….Budak2 lab yang nakal itu semua x boleh nak kenakan saya….hehehehe…
But somehow, something happened on my birthday, my uncle passed away…septicemia…poor him…hope he is happy there...inshaALLAH...RIP on 15th November 2010:300am at HKL…al-fatihah for him…Lepas tahlil malam tue, my bro wat open tables for us…Alhamdulillah…rezki…celebrate my birthday with my sibling je la…but its so great…Happy…sambil makan called ayah kat sana……..really enjoy the moment even I’m x feeling well…
Lurve mucho…thank you Along, Acik and Adik…XOXO

Back to Shah Alam after Aidiladha…So excited dapat jumpa kawan-kawan kat lab…dapat jumpa SVs’…dapat jumpa samples etc….
Nak dijadikan cerita…26.10.2010…Start our colloquium dah…..huwaaaa……so wajib attend la kan….but seems there is something unsual condition since morning…nobody inside the lab..Everyone busy…obvious betol…called x angkat…just only doc went to the lab to check us as usual..but doc xde bising2 macam selalu bila tengok sape pun x de…pelik…..then breakfast dengan apis…k.mas kal apis…pelik lagi…biasa k.mas akan kal saya….okay2…something x right aite….mcm dapat hidu dorang nak buat something…okay..okay…berdebar…meeting jalan macam biasa…best!sebab bukan turn saya…hahahaha….then sepanjang meeting budak-budak nie dah nampak x senang duduk…confirm saya akan terkena rini…takpe…docs here..
Nobody can bully me…YES!

Colloqium Session….
Presentation started with Doc..
Then K.Mas…LSC…bla..bla..bla…kereta, motosikal...bla..bla...bla..LSC…
K.Mas siap…
Then SehWan cont. present…siap je SehWan present...
Huda plak kuar depan nak present….
....hahahaha…gelak nak guling2 je rase…
mau nye idak…huda semangat nak present…
ceeehhhhh…..pegang plak hard disk mush…
.....kehkehkeh…ok….tajuk present IAEA Grant....
…lagi aku sengih, "Movie" IAEA Grant…adoi la…pecah kepala gelak….
Then Huda pun start present….

....kuar lah lagu “Dealova”….owhhh…saya spechlesss…..
Fikri bawak masuk kek letak depan saya..masuk lagi gang B208, Fara,Danial,Dini,Jijah….wowowowowo..mau nanges je rase…tp saya x bole nanges…saya x mo nanges…sbb kalo nanges, saya sedey…so saya xmo sedih even terharu…siap je tayangan video dari dorg…potong kek…
Best! Kiri kanan Svs’ yg apit…jangan jeles ye korang…wek!
Saya memang anak kesayangan…even bukan anak manja…hahahahaha Lawak je okeh! Hahahaha……..





Lepas abes that session g solat jemaah…kebetulan ujan...then Puan Sabarina btau dia nampak belon2…haishhhh…….sahih terkena rini nie….adoooiiiiii…..Mau lari la…kuar surau tgk Apis dah tunggu kat belakang lab…huwaaaaaaa…xboleh pusing ikut kafe….but saya dah sediaaa…..takpe, takpe….Jalan dengan penuh confident…..Sampai je tepi lab…terus saya lari…hahahaha…Fikri terus kuar dari tempat sembunyi…apis plak terus kejar…abes court badminton tue pusing…memandangkan pakai baju kurung….so saya x boleh terus berlari…hujan plak…haishhhhhhh….syok je dorg serang saya…pistol air, belon air, tepung…tue la haih bahan dorang…takpe korang…bg peluang la…nie je peluang korang…but its so great…docs pun x cakap ape….bagi peluang untuk kami dat day…thank docs…


neway guys….
thank you so much for the video…
will keep it till the end of my life :)
Hope ukhuwah yang terjalin antara kita kekal selamanya….
semoga ALLAH permudahkan urusan kita dalam meneruskan perjuangan ini…
sayang korg macam fam sendiri dah…
XOXO

2 comments:

Unknown said...

sonok moment cm ni..rs nye moment cm ni la wat kite knal sape kwn2 kte kan kak...

*pic bukn xmo upload kak..lappy sy ni byk virus so cmera x bole nk bukk..kne tgu acik mai blk s.alam...

Linda Musa said...

sgt gembira this momento...nakal sangat tgk muka korg masa tunggu saya kuar surau....neway, pity to deen...nnt akak text dia...