“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Monday, November 29, 2010

Blog Award!


Thank for this award…



Tagged by Apis: http://tintakacapenaku.blogspot.com/ and he wanted me to answer all these kind of question.

1) TintaKacaPenaku dimata aku:
Blog apis yang dia suka ati je nak cerita ape-ape…Kalau dia rajin ada masa dia post la apa-apa entry yang dia nak cerita…macam tue la….hehehehe

2) Nama blog aku dan kenapa diletakkan nama ini :
Nama blog nie NOTEPAD: saya pilih nama NOTEPAD sebab kan ke notepad tue kita guna utk mencatat…especially for student mcm saya nie…semua bende catat guna dalam notepad..then balik compile dalam file…so dari situ la saya letak nama NOTEPAD kat blog nie….x mestinya notepad tue utk ulis nota kan…sometimes…kita akan tulis bende2 lain gak…heh~menjawab x????


3) Nama URL dan datang mana idea utk URL blog aku nih:
http://sonnenscheinfurlinda.blogspot.com/
idea: hurmmm….actually tue bahasa german…saya penah amik german as 3rd language dulu….maksud nye kalau translate lebih kurang “cahaya yg menembusi linda”…meaning dat cahaya yang menyinari saya la…so shining lah sangat..indah kan kalau hidup sentiasa bercahaya…cerahhhhhhhhhhh

4) Apakah KAEDAH yang ditulis dalam blog ni :
KAEDAH??? Owh saya tulis apa2 je yang saya rasa nak tulis dalam blog ini…asalkan benda tue x annoying or irritating mana2 pihak…unless kalau benda tue salah….more, blog nie juga tempa saya nak kongsi perjalanan, pengalaman hidup serta pendapat saya sendiri tentang apa yang terjadi di sekeliling saya…..

5) Apakah PERASAAN bile melihat blog orang lain cantek but its not me :
Tak kisah la…sapa yang rajin explore,rajin belajar sure dia akan dapat yang terbaik kan…

6) BILAKAH blog ni diwujudkan :
Dah lama, since last year…September 2009…But saya x active…sampai la saya rasa macam nak bercerita, berkongsi dengan dunia cyber nie kembali…Apis, Muneera antara yang menggalakkan saya active semula blogging

7) Siapakah orang yang PERTAMA menjadi followers aku :
Apis: http://tintakacapenaku.blogspot.com/

8) Sila tag 5 org lain untk menerima anugerah dan pas kan syarat syarat ini :
Malas nak tag bole????sebab rasa macam surat berantai je post nie kalau saya tag orang lain…so sape yang nak award nie, post je la this kind of entry kat blog korang…okies!

~CHOW~

2 comments:

Unknown said...

legaaaaa..sibbaik xyah kne tag!!!!

Linda Musa said...

ha la...penat kot org yg kena tag tue...huuhuuuu