“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Tuesday, September 28, 2010

@_@

@_@ salam semua...lappy kesayangan saya rosak...tue pasal lama x menjenguk alam siber neh...sedih betol...nie pun mujur je la dapat jap pinjam lappy adik...tenkiu adik cumel...hehehe actually life sekarang nie makin interesting saya rase...korang nak tahu kenapa????weeeeeeeee~
firstly, saya dah nak masuk sem akhir...OMG dah last sem sepatutnya...so kena speed up keje..no more memayen....kejar itu kejar ini..mo muntah je...rini wat statement kat fara...penat macam nak mati...n guest wut..dorg pun wat statement yang sama...ehehehe....agaknya semua orang rasa mcm nak mati kot kan bila terkejar-kejar buat keja itu ini sampai x sempat nak lunch...hurmmm
secondly...open house berderet okeh since start bukak "skolah" nie....start dengan umah fara, Lab Kami, umah abah, umah wani, Umah en.khalid, umah dr.karimah, umah mush, umah pojie, Lab Blok G...awesome kan...weeeeeee.....makan makan makan n terus makan...huhu...pening kepala dengan makan yang best2 terhidang...bukan apa...pening kepala cane nak makan semua....ehehehe....cehhhhh....baju saya dah banyak yang mengecil sebab banyak makan...so pelik kan....huhu....@_@
finally....weekend nie saya nak pegi Terengganu okies...but keje x siap lagi...paper x complete lagi...mujur utk JNRT sudah settle...alhamdulillah...correction saya sikit jer....eheheh...but bila pikir utk conference akan datang nie...saya jd runsing...data owh dataaaaaaaaaaaaaaaa...dah la saya jadi 1st presenter...betul rase nak mati......huwaaaaaaaaaaaaaa
Interesting kan semua tue...betol penat okeh....but itulah saya...busy, sibuk...penat letih everything dah malas nak pikir....korang rasa life korang interesting x recently????@_@

7 comments:

Unknown said...

mmg INTERESTING laaa sgt kannn..

statement yg BESH "mau mati la cm ni.."

RAYA yg sgt2 best tahun ni..rs nye ni la tahun last kte same2..pas ni x tau la de ms ke x lg kan cm ni...

~ Lady D ~ said...

waaa da nk abes master kowang ek. tahniah kpd korg yg bijak pandai ni. proud of uolls.all the best.caiyok2!

Erina Asmawani said...

Wuishh!Hectic btol life linda sekarang kan? takpe, biar rasa nak mati sekarang, bergumbira senang hati dapat job meletup2 kendian. All the best koran ;)

Linda Musa said...

@Pojie : tue pasal...rase mcm last raye je kan tahun nie dengan kalian...sebab nxt year daku tgh berangan2 nak raye kat "oversea"....wahahaha...
pinjam ayat kamu..."KAW MAMPUUUU"

@Liza: ameennnn...hope bole grad on time...betol2 stress kini...kamu juga bijak pandai la...kami2 hanya bernasib baik je dapat sambung...rezki Allah bagi....

Linda Musa said...

@ririn; tue la haih kan...nak berpoya2 pun mikior banyak kali sekarang nie...tq atas doa kamu ririn...jom la kita sama2 berjaya dan dapat kerja yg gemilang cemerlang dan terbilang....ameen

ixora said...

kakak..saya pun rasa macam nak mati jugak..
plus..baju kurung dah abes nak g open house umah A.F.A..(terpaksa pakai jubah)**ahaks**(ala2 nak goda mak dia jadikan menantu)..

Linda Musa said...

nik: boleh saje...terus kan niat kamu...saya sokong....ahahaha