“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Wednesday, October 13, 2010

(^______^)


Thank you so much for adik-adik cumel yang sanggup wat plan untuk spend time dengan saya semalam....Fara, Ina, Elane, Pojie, Hafiz ngan Danial...serius terharu sangat bila Fara ngan Danial sanggup datang jemput daku lagi...at least stress yang ada tue dah boleh release sikit...really appreciate for this friendship...ada nya korang di sisi sepanjang tempoh pengajian nie betul buat life saya colorful ok...telatah korang yang sangat cumel....ahahaha...adakah kamu semua terharu???this entry betol mau dedicate kat korang ok...because semalam saya sangat stress....dah berapa hari x buat kerja...hope today lepas jadi cikgu untuk adik2 fyp...boleh terus balik ke INTEC....mau cepat2 buat kerja sebab tahun depan mau g Japan or Thailand sama2 kan???inshaALLAH...but the best part is we hev to grad next year...make sure our pic lawa ok sbb Sultan Mizan yang ensem itu akan bg scroll sama kita....hahahaha.....ameen...
Fara,Pojie ::: Lupakan Jogjakarta itu...kamu dah buat yang terbaik okeh semalam...
Ina ::: Proud with u...
Danial ::: Takmo give up...update tiap2 hari for Bangkok budget....hahaha....pegi sane jangan lupa saya okeh....bday akak tarikh conference itu....
Apis, Elane ::: jom kita rajin2 minggu ini yerp...end of this month kan nak g "jejalan" kat Cameron Highlands and Taman Negara....

Last word to all of u...
Tq sebab byk bagi semangat kat saya bila down...
Tq sebab byk bagi semangat kat saya bila susah ati...
Tq sebab byk bagi semangat kat saya bila hilang fokus...
U guys like my family here...
May ALLAH bless all of u...ameen

:::mereka ini adik2 cumel saya:::




No comments: