“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Thursday, April 7, 2011

Jom Senyum

Sesambil marking saya dengar lagu senyum...dan sambil menaip entry ini saya tersenyum....hehehehe....Senyum, x perlu kata apa-apa bak bait lagu malique ft najwa tue..Banyak bende nak kongsi kali nie punya entry, tapi x sure saya akan taip panjang-panjang sebab saya tengah marking reports....

Actually saya dah pun dapat hantar paper untuk conference June nanti...Alhamdulillah...success gak menulis selepas banyak kali kena edit dengan both svs'....senyum memanjang je even hantar di ketika  lagi sebelas minit menjelang tarikh tutup...hehehehe....then hari yang sama hantar paper tersebut, saya dah dapat cheque untuk bayaran ke persidangan itu...Alhamdulillah...jimat seratus ringgit untuk early bird payment....Allah permudahkan kerja saya...senyum lagi....

Anyway, the best part kan nak share dengan kalian semua, saya dah berjaya complete cycle untuk sampling saya...itulah perkara yang buat saya sangat gembira and senyum memanjang...this is because i had undergo 19 months for this step...can u guys imagine selama 19 bulan saya kena berulang alik naik pergi Cameron Highlands untuk ambil, kutip samples for my study.so bila dah siap sampling nye part...saya rasa syukur sangat okay.....senyum lagi.....Kalian semua please doakan perjalanan MSc saya dipermudahan...sangat x sabar nak siapkan segala analysis...sangat x sabar nak viva :) sangat x sabar nak graduate...memang senyuuuuuummmmmm panjang....ehehehe

Jom Senyum yuk!




2 comments:

Unknown said...

angah jom SENYUM !!!!

alexayussida said...

senyummmm:)

haah akak,raihanna rsmu :)kek die sume gojes2...hehe