“Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. "[Ali Imran: 8]

Monday, April 25, 2011

musim kenduri

banyak gak jemputan kenduri kahwin start dari weekend nie sampai lah bulan june...tahniah lah buat semua yang bakal melansungkan hari bersejarah mereka...i'm so happy for all of u...terima kasih juga kerana sudi jemput saya...

doa saya buat kalian semua agar semoga rumahtangga yang dibina ini kekal untuk selamanya, sentiasa dalam rahmat ALLAH buat selamanya...ameen....

memandangakan terlalu banyak jemputan, saya juga nak minta maaf kat sini andainya saya x dapat menghadirkan diri sempena hari bersejarah kalian...maaf sangat-sangat....komitmen saya antara sebab kenapa saya x dapat nak pergi...jemputan yang jauh-jauh antara satu sama lain juga buat saya sukar nak pergi...seperti weekend ini, sahabat saya di terengganu bakal melansungkan pernikahan beliau, dan pada hari yang sama saya juga mendapat jemputan di Penang, dan pada masa yang sama, saya perlu menghadirkan diri di majlis istimewa keluarga saya...owh...kan dah bertembung...itu belum lagi bulan june nanti...jemputan bertindan-tindan...Penang, Selangor, Perak....alahai....xpe...saya cuba yang terbaik yer.tapi kalau x dapat hadir, maaf la...saya sayang semua kawan saya...so saya akan cuba yang terbaik untuk meraikan hari bersejarah kalian...





بَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيْكَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِيْ خَيْرٍ
 "Semoga Allah memberi berkah kepadamu dan atasmu serta mengumpulkan kamu berdua (pengantin laki-laki dan perempuan) dalam kebaikan.” 

No comments: